Nové pracoviště je koncipováno jako otevřený open space, kde jednotlivé týmy oddělují samostatné zasedací místnosti a paravany, které tvoří akustický předěl. Zaměstnanci se mohou potkávat ve velkém komunitním prostoru, kterému nechybí jídelní stoly či barové židle. Z 19. patra pak mohou obdivovat nejen hrad Špilberk nebo katedrálu Petrov, ale také v dáli je vidět Pálava a Moravský kras.

„Naše nové prostory jsou perfektně přizpůsobeny požadavkům, které mladá generace očekává na pracovním trhu. Konečně můžeme našim lidem dopřát kvalitní prostředí, do kterého se budou rádi vracet,” říká Petr Janošík, CEO společnosti Smartlook.

Dominantou nových kanceláří se stal designový strom, který se nachází v rozsáhlé komunitní místnosti. „Unikátní prvek je tvořen smrkovými latěmi, které jsou přichyceny k betonovému sloupu. Jedná se o strom, který symbolizuje neustálý růst firmy. Na jeho pomyslných větvích jsou zavěšeny jmenovky z konferencí z celého světa, což podtrhuje fakt, že firma roste globálně,” popisuje hlavní symbol nových prostorů Martin Kameník, CEO studia PREMIER interiors.

 

 

„Za zmínku také stojí zasedací místnosti s heraklitovými stropy a skleněnými příčkami zasaženými do dřevěného masivního rámu,” dodává Kameník a zdůrazňuje vynikající akustické vlastnosti heraklitu, které ocení všichni pracovníci během dlouhých meetingů.

Dostatek prostoru i soukromí

Nové kanceláře jsou rozprostřeny po celém 19. podlaží a zabírají plochu 500 m2. Záměrem designérů bylo prostory v rámci možností budovy co nejvíce otevřít. Nezapomněli ani na soukromí, které poskytují dvě menší zasedací místnosti. Pro případ telefonních hovorů nebo drobných schůzek jsou pak ještě dispozici dvě uzavřené a jeden otevřený phonebox.

Architektonická studie se zpracovávala v období od ledna do dubna 2020. Samotná realizace interiéru pak proběhla v červnu 2020.  Za projektem stojí Ing. arch. Michal Štancl a Ing. arch. Andrea Pastrnek ze studia PREMIER interiors, které se zaměřuje na návrhy kanceláří, retailů a rodinných domů.

O Smartlook

Smartlook je globální SaaS startup původem z Brna, který pomáhá firmám všech velikostí pochopit chování uživatelů na webových stránkách a v mobilních aplikacích. Díky propojení nahrávacího systému a analytických nástrojů umožňuje sledovat, k jakým interakcím dochází ze strany návštěvníků. Pomáhá se tak dostat do kůže zákazníka a odhalit chyby, které brání úspěšnému prodeji. V České republice Smartlook využívají např. společnost Alza, O2, Dámejídlo.cz, Seznam.cz, nebo Home Credit. V celosvětovém měřítku se mezi pokročilými analytickými nástroji řadí do Top 5 s více než půl miliardou nahrávek každý měsíc.

 

Source:// Retrend