Proto Home Credit plánuje rozšíření své sítě i o další pobočky v Čechách. V blízké době například otevře novou provozovnu v Děčíně. Aktuálně má společnost v České republice sedm a na Slovensku 15 poboček.
„Naše zkušenost potvrzuje, že pobočky mají i v dnešní době smysl a máme klienty, kteří je preferují. Mnoho z nich k nám přichází pro radu ohledně online prostředí, pomáháme jim s instalací aplikace, orientací v její nabídce nebo
s administrativními záležitostmi, které nechtějí řešit po telefonu. A samozřejmě také platí, že kamenná pobočka je stále ještě pro řadu lidí tím důvěryhodným místem pro sjednání půjčky a faktický podpis smlouvy pro ty, kteří ještě online světu nedávají přednost,“ vysvětluje Milan Cáder, marketingový a produktový ředitel Home Creditu ČR a SR.
Na pobočkách Home Creditu si mohou klienti sjednat tradiční produkty společnosti, jako je flexibilní půjčka pro spotřebitele i podnikatele, šikovný účet, konsolidace a také zvýhodněný účelový úvěr na zboží a technologie, které pomáhají snižovat ekologickou zátěž a přinášejí úspory energií. Důležitou součástí služeb je i servis. Klienti sem přicházejí například kvůli aktualizaci osobních údajů, pokud chtějí změnit výši splátky, navýšit úvěr, zeptat se na doplacení a ukončení smlouvy nebo naopak kvůli podpisu smlouvy nové, pokud nechtějí využít online podepisování přes aplikaci nebo SMS.
Otevírací doba poboček Home Creditu je vždy od pondělí do neděle, vždy od 9.00 do 20.00 hodin a klienti je najdou v Olomouci, Opavě, Ostravě, Praze, Zlíně, Teplicích a Karviné. Home Credit vytváří prostředí, kde se klienti cítí pohodlně, takže kromě odborné pomoci je na pobočkách k dispozici i dobrá káva. Seznam všech poboček a další informace naleznete na: https://www.homecredit.cz/kontakty#pobocky.