Eden Workplace, Software jako služba (SaaS) moderní hybridní kancelář, před pár dny zveřejnila poznatky ze svého průzkumu Eden Workplace Return to Office Survey, který zjišťuje, že při roční karanténě 85% administrativních pracovníků se těší na návrat do kanceláře v nějaké funkci. Průzkum provedla společnost Wakefield Research a zahrnoval 1 000 národně reprezentativních amerických kancelářských pracovníků na plný i částečný úvazek ve věku od 18 let mezi 9. únorem a 17. únorem 2021.
Vzhledem k tomu, že dostupnost vakcín COVID-19 zvýšila diskusi návratu zaměstnanců do kanceláří, průzkum ukázal, že více než polovina (52%) administrativních pracovníků uvádí společenský kontakt s kolegy jako svůj hlavní důvod, proč se chtějí do kanceláře vrátit. Mezi další postrádané výhody zaměstnanců patřil přístup k řádnému pracovnímu vybavení (44%) a práce mimo domov (44%).
Výsledky také naznačují různé pohledy podle věku, etnického původu a úrovně vzdělání. Zatímco 89% mileniálové si přejí vrátit se do kanceláře, pouze 80% baby boomers (roz. 1945-1965) to cítilo stejně. Pokud jde o vzdělání, u osob s vysokoškolským vzděláním byla nejpravděpodobnější návratnost 90%.
Výsledky průzkumu také uvádějí řadu poznatků týkajících se bezpečnosti, včetně toho, že více než 3 z 5 (61%) respondentů požaduje, aby jejich zaměstnavatelé přísně prosazovali předpisy týkající se COVID opatření. Čtvrtina (26%) má dokonce pocit, že zaměstnanci, kteří porušují bezpečnostní pravidla COVID, by měli čelit vážným důsledkům degradace nebo dokonce propuštění.
"Výsledky průzkumu byly poučné," řekl generální ředitel Eden Workplace Joe Du Bey. "Data ukazují, jak silná je národní poptávka mezi zaměstnanci po návratu do kanceláře, ale také to, jak naléhavě trvají na tom, aby zaměstnavatelé poskytovali bezpečné prostředí. Je zřejmé, že lidem chybí setkání se svými kolegy, a já také věřím, že je požadována flexibilnější budoucnost s přechodem na hybridní kancelář. “
Další klíčová zjištění z průzkumu zahrnují:
Zaměstnavatelé budou muset přehodnotit svůj přístup k tradičním interním řízením.
Dvěm třetinám administrativních pracovníků (66%) nebudou vyhovovat osobní schůzce, pokud nebudou všichni přítomní od sebe vzdáleni nejméně šest stop.Zatímco většině zaměstnanců chybí spolupracovníci a neočekávají zásadní posun v tom, jak se budou oblékat do práce.
Více než polovina (53%) očekává návrat ke svému pre-COVID, kancelářskému stylu oblékání Dalších 23% si myslí, že jejich kolegové využijí příležitost předvést formálnější oblečení (9%) nebo stylové a elegantní oblečení (15%). Na druhou stranu 24% očekává, že se jejich kolegové budou oblékat stejně ležérně jako při práci z domova.Většina pracovníků se domnívá, že základní ochrana COVID je důležitá, ale velký rozdíl je mezi očekávání zaměstnanců, v závislosti na přístupu k informacím o zdraví a bezpečnosti COVID a míře jejich dizlokace během karantény.
Drtivá většina pracovníků očekává dezinfekční prostředek na ruce zdarma (71%), masky poskytované společností (61%) a jejich pracovní prostor budou odděleny (59%). U těch, kteří nikdy nepracovali z domova, je mnohem pravděpodobnější, že nebudou chtít, aby jejich zaměstnavatel prosazoval pravidla COVID (46%), ve srovnání s těmi, kteří pracovali z domova během karantény (38%) a těmi, kteří se již do kanceláře vrátili (33%)."Jedním z prominentních témat z údajů je, že i přes určité rozdíly v očekávání zaměstnanců ohledně toho, jak se bude návrat do kanceláře vyvíjet, chtějí se vrátit," řekl Du Bey. "Práce z domova má jasně své místo, ale snaha pracovníků být mezi vrstevníky a kolegy je mimořádná." Časová osa úplného návratu do kanceláře je proměnlivá, ale zdá se, že jsme zašli za roh. Je proto zásadní, aby zaměstnavatelé investovali do správných technologií, které jim pomohou spravovat jejich prostor a zajistit bezpečnost jejich zaměstnanců.“
Zdroj:// Businesswire