Komunikace, komunikace, komunikace

Vedle pouhého dodržování pravidel by si měli správci rezidenčních nemovitostí uvědomit, že je na ně během krize pohlíženo jako na autoritu. To znamená, že by měli být velmi opatrní, aby sdíleli pouze pečlivě prověřené, oficiální informace a pokyny, protože šíření zavádějících informací během pandemie je jako křičet „oheň!“ v divadle.

Jelikož jsou vývěsky nahrazovány komunitními platformami, zdá se, že jsou nejen rychlejší, ale potřebným nástrojem v tomto náročném období. Schopnost rychle a bezproblémově sdělit zprávu ve vybraných budovách nebo v celém portfoliu se dnes jeví jako ještě důležitější také pro správce nemovitostí, protože vidíme, že mnoho z nich sdílí tipy, jak chránit a prezentovat opatření, která zavedli .

Používání informačního kanálu

Dobrá komunikace během krize, jako je tato, je naprosto nezbytná, zejména pro správce bytových prostor. V tomto ohledu může být velmi užitečná funkce Newsflow od společnosti Spaceflow, která poskytuje příležitost k odesílání a šíření vysoce relevantního hyperlokálního obsahu v komunitách nemovitostí. Lidé se nemusí snažit najít včasné, místně relevantní informace o koronaviru a o snaze své komunity reagovat.

Používání nabízených oznámení

Zároveň to dává místním správcům nemovitostí šanci sdílet tipy a rady, jak během vypuknutí zůstat v bezpečí.

K tomu jsou nabízená oznámení - rychlé předání zprávy.

Manažeři rezidenčních nemovitostí by měli své obyvatele povzbuzovat k tomu, aby se ve svých jednotkách zdržovali, než aby trávili čas ve společných prostorách. Doufejme, že tyto prostory jsou dobře navrženy (pro inspiraci si přečtěte náš článek o biofilních úpravách v budovách). Společné bydlení to má obzvlášť těžké. V těchto prostorách je dokonce dobrý nápad povzbudit spolubydlící, aby se zdržovali u sebe doma, než aby se shromažďovali ve společných prostorách každého apartmá. I když nejste nemocní, kdo ví, zda jsou vaši spolubydlící?

Používání rezervací a propagace služeb

Není lepší čas než nyní propagovat služby, které nejsou blokovány v běhu, jako je rozvoz jídla, digitální služby, jako je vzdálené vzdělávání, online fitness, streamování nebo úklidové služby. Pokud vaše partnerské společnosti poskytují služby na vyžádání přímo ve vaší nemovitosti nebo prostoru, použijte funkci rezervace.

 

Používání chatu

Navzdory výzvám tohoto typu bydlení však stále existují způsoby, jak věci trochu usnadnit, zatímco situace je těžká. Komunity s Spaceflow mohou využívat naši funkci chatu ke koordinaci potravin a zásobování, čímž maximalizují počet lidí, kteří mohou zůstat bezpečně doma, a vyhnou se zbytečnému zdvojnásobení nákupů.

Používání možnosti „Připoj se ke mně pro“

Jedna věc kromě chatu, která usnadňuje organizaci věcí, je funkce „Připoj se ke mně pro“ Spaceflow. Jako správce komunity nebo jednoduše někdo aktivní ve vaší komunitě můžete snadno vytvořit událost. Proč nedoporučit všem sledovat vybraný film v bezpečí své vlastní ložnice a poté sdílet své myšlenky a recenze v komentářích v aplikaci?

Také můžete sdílet. Například v naší budově Ressourcerækkerne uživatelé zvou ostatní na lahodné koláče a na zastávku v nedaleké kavárně.

V obtížných dobách jsou komunity důležitější než kdy jindy. A doufáme, že vidíme, že lidé v rezidenčních a společných projektech, kteří používají Spaceflow, si navzájem pomáhají v aplikaci během tohoto těřkého období koronaviru.

Příklady od našich klientů

Taková kreativita může být zásadní pro to, aby obyvatelé byli během vypuknutí co nejšťastnější. Je velmi špatný nápad organizovat komunitní akce v bytovém komplexu, ale lidé se stále mohou bavit samostatně. Náš nedávný článek o udržování komunity, zatímco lidé pracují z domova, má některá skvělá řešení, jako je například využití gamifikace, které mohou využít i bytoví manažeři.

Majitelé nemovitostí pro byty a společné bydlení se mohou také inspirovat tím, co během karantény dělá jedna budova podporující Spaceflow, společnost Gravity co-living v Londýně. Aby se nedali odradit krizí, manažeři Gravity využili Spaceflow

udržovat pravidelnou komunikaci se svými obyvateli: poskytovat doporučení a upomínky partnerských podniků, které by mohly být užitečné během vypuknutí choroby, jako jsou úklidové služby a soupravy pro rozvoz jídla, včetně slevových kódů. sestavit seznam online služeb, které mohou pomoci lidem během karantény stimulovat a být šťastní, například poskytovatelé online vzdělávání a členství ve virtuálních tělocvičnách.

Nakonec Gravityho tým udělal některé obzvláště zajímavé věci: plánovali řadu akcí. Ne velké osobní události, ale spíše ty virtuální, jako jsou kvízy a herní noci, s nimiž se dá bezpečně zacházet. Mezi Spaceflow a aplikacemi, jako je Skype, lze snadno uspořádat libovolný počet virtuálních událostí ve velkých i malých bytech.

Pouhá nabídka takových jednoduchých věcí může udělat rozdíl pro obyvatele, kteří platí nejvyšší ceny a očekávají skvělý balíček vybavení. Zatímco primárním cílem každého správce nemovitostí by teď mělo být udržovat obyvatele v bezpečí, není důvod, aby se lidé během pandemie také nemohli uvolnit.

 

Zdroj:// Spaceflow