Velké společnosti si mohou vybrat z různých prostorů v lokalitě WeWork nebo využívat WeWork's Powered by WeWork, ve kterém WeWork navrhuje, vytváří a provozuje prostor specifický pro potřeby společnosti.
"Chceme pomáhat společnostem poskytovat skvělé zkušenosti zaměstnancům na celém svém pracovním prostoru, ať už se jedná o satelitní kancelář v lokalitě WeWork nebo v konfigurovaném sídle společnosti Powered by We," říká Fano. S oběma nabídkami sbírá architekti, psychologové a antropologové z WeWorkových základních výzkumných a pracovních strategických týmů studie, jak lidé používají prostory společnosti WeWork. Týmy sdílejí svá zjištění s návrháři firmy WeWork, kteří rozvíjejí uspořádání specifických pro společnost, která řídí spojení a spolupráci.
"Měříme věci, které se mohou zdát triviální, ale jsou skutečně zásadní pro pochopení toho, jak jsou zapojeni a produktivní lidé ve prostoru," říká Rachel Montana, která má doktorát v sociální psychologii a pomáhá vést tým Fundamental Research. "Chceme vědět, jak často lidé používají zasedací místnosti. Jsou obědy ve společném prostoru? Spojili se s lidmi mimo jejich společnost? "
Například schodiště jsou obvykle spojeny s funkčností, nikoli sdílením nápadů. Ale vědci společnosti WeWork zjistili, že lidé jsou podstatně častěji přátelští s ostatními mezi patry propojených vnitřními schodišti.
"Lidé mají mnoho různých potřeb během dne," říká Montana. "Můžete jim pomoci, aby se cítili mnohem produktivnější tím, že se ujistí, že mají schopnost používat různé prostory."
V reakci na zjištění společnost WeWork navrhla multifunkční telefonní budku, kterou lze snadno přesunout do různých částí kanceláře pro soukromé volání nebo malé setkání týmů. "Od počátku jsme se snažili navrhnout prostory, které se mohou vyvíjet vedle podnikových potřeb," říká Kirschner.
(source: NY Times)